پریتیکیور






کلوپ دختران

اینه که کوکو و ناتس که از سرزمین عجیبی برای انجام معموریت و پیداکردن افرادی که بتونن با استفاده از ساعت های جادویی که هر کدام نیروی خودش را دارد دشمن خود را شکست دهند و آنا برای اینکه در بین مردم راحت باشند نیرویی به آنها میدهند که میتوانند آدم شوند..نوزامی،رین،اورارا، کوماچی و کارن به آنها کمک میکنند.در این میان میلک که کوکو و ناتس را از قبل می شناخته به آنهامیپیوندد.نوزامی و کوکو یاهمون کوکودا عاشق هم میشوند ولی میلک کوکو رادوست دارد.آنها موفق میشوندکه دشمن را شکست دهند.کوکو ،ناتس ومیلک می روند.با رفتن آنها پریتیکیور نیروی خود را از دست میدهد.

بقیش تو سیزن دو

راستی اینم عکس های سیزن یک

من این عکس رو خیلی دوست دارم شما چطور؟

من میرم مدرسه ی شبانه رو زی نگاه کنم بای بای

خوب من برگشتم.با ماجرای سیزن 2 پریتیکیور و عکساش

ماجرای سیزن دو پریتیکیور اینه که هنوز کام نگاش نکردم باید صبر کنید تا کامل نگاش کنم ولی عکس هاش رو گذاشتم راستی فردا تولد دوستمه.خوش حال میشه تولدش رو تبریک بگین.خوب دیگه برین عکس هارو نگاه کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

ونوس
ساعت11:43---4 مهر 1392
وب خوشملی داری به وب منم بیا
پاسخ:ونوس میشه ادرس وبتو بنویسی بعد بگی بیام؟؟


یاسی ---یاسمن
ساعت19:22---22 مرداد 1392
سلام می خواستم بگم وب خوبی دارید لطفاٌ به وب منم بیا و با نظراتت خوشحالم کن
پاسخ:آدرس وبت رو بگو حتما میام


؟؟؟
ساعت19:41---29 تير 1392


ببخشید این عکس رومانتیک اورارا و سیروپ توی کارتنش هست
پاسخ:اول من هنوز اون قسمتی که میگی رو ندیدم چون کانال رای گولپ 5 گوگو رو تازه پخش کرده دوم اون شیروپه نه سیروپ.


ساعت18:53---12 تير 1392
سلام عزیزم وبت عالی بود مرسی ازمطالب عالیت به منم سربزن پاسخ:عزیزم حتما سر میزنم فقط آدرس وبت رو بگو.

مهربان 
ساعت19:54---20 مهر 1391
سلام اسم من مهربانه 12 سالمه به وبلاگم سر بزن تبادل هم کردم من تو مدرسه بادوستام همش وینکس بازی میکنیم من نقش موزا هستم و کلی عکس تو اتاقم ازشون دارم بازیش خیلی حال میده ممنونم از وبلاگت اولین نفر هستی که وبلاگت باحاله یادت نره سر بزنی ها
پاسخ:مهربان ازت ممنونم چون تا حالا خیلی ها اومدن تو وبم ونظر نداشتن تو اولین کسی هستی که برام نظر گذاشتی ولی تو که آدرس وبتو برام ننوشتی!؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 10 / 4 / 1392ساعت 18:4 توسط tia|



      قالب ساز آنلاین