وینکس






کلوپ دختران

وینکس از نظرمن یه کارتون عالیه چون کسی که فیلم نامه ی اونو نوشته یه فرد باقوه ی تخیل خیلی بالاست و کسی که شخصیت های اونو طراحی کرده یه هنرمند پر استعداده و البته کسی که کار انیمیشن اونو انجام داده خیلی عالی انجام داده.به خاطر همینه که وینکس شهرت بالایی داره و بیش از هزار وبلاگ در باره ی اون نوشته شده.

ماجرای این کارتون اینه که دختری به نام بلوم که قدرتی مادر زادی داره و البته شاهزاده هم هست ولی خبر نداره.از وقتی با استلا پری وینکس آشنا میشه متوجه قدرتش میشه و بعد کم کم از شاهزاده بودنش  خبردار میشه بعد به دنبال پدرو مادرش میگرده............

اینم از عکس های وینکس

 

همین یکی رو هم به زور گذاشتم بای.



نظرات شما عزیزان:

آیدا.بلوم
ساعت19:50---30 تير 1392
گلم ممنون که به وبم سر زدی خیلیییییییییییییی خوشحالم کردی عزیزم لطفا به وب جدیدمم بیا و ثبت نام کن شاید برنده تو باشی اینم آدرسش :http://webabovewinx.mihanblog.com/
پاسخ:حتما عزیزم.


کیانا استلا
ساعت13:09---30 تير 1392
قبول دارم عکسای وینکس کم گیر میان.



من خودم خیلی کم توی وب وینکسم عکس میزارم
پاسخ:جانممممم کی گفت من عکس وینکس ندارم فقط 2 گیگ حجم عکسای وینکسیه که دارم.نمی دونم چرا دلم نمیاد بزارمشون.مشکل اینه.


مارال 
ساعت14:53---16 تير 1392
سلام استلا خوبی استلا توی قسمت تقویم وینکس عکسا نمیان تازه مگه تو به من نگفتی هزارتا عکس پرتیکیور دارم پس چرا عکسات فقط21 عکسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه میشه از وینکس هم عکس بزار از رژلب هم همین طور
پاسخ:باهوش خانم گفتم از وینکس عکس هزار تا دارم بعدشم اگه بخوام تویه پستی هزارتا عکس بزارم که وبلاگم داغون میشه میره پی کارش.


ساعت14:34---10 تير 1392
سلام استلا جون من کیمیا هستم و مارال هم پیشم نشسته وب قشنگی داری عزیزم امیدوارم موفق باشی ولی امروز حالمو گرفتی وقتی گفتی ناتس داره میره تلافیشو سرت در میارم
پاسخ:اهکی یعنی من ساختمش؟بعدشم ناتس زودبرمیگرده.مارال خانم مگه من نگفتم فقط نوذومیو بذار تو کیفم؟ها؟اگه یه بار دیگه هم از این حرفا بزنین عکس های پریتیکیور و مخصوصا ناتس رو نمی ذارم تو وبلاگم.از ما گفتن بود بی بی ضرر میکنی ها!هه هه هه خوشتون اومد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: کارتون و فیلم(معرفی) ، وینکس ، ،

نوشته شده در 9 / 1 / 1392ساعت 13:56 توسط tia|



      قالب ساز آنلاین